"Myslela jsem si, že budu učit svoji dceru o světě. Ukazuje se však, že musím učit svět o svojí dceři." (anonym)

19. září 2011

Moje léto (červenec a srpen) 2011

Léto uběhlo jako voda a já i mamka už jsme najely na nový režim - já na školkový, mamka na pracovní - školní :o)
Protože mamka nestíhala vkládat fotky, jelikož více než dříve stála u plotny (mnohem více!), pokusila se to na moje přemlouvání dohnat teď. No a znáte mamku, každá fotka jí přišla hezká, přesněji řečeno, na každé jsem se jí já líbila a tak jich je opět mraky :o)

Začátkem července jsem navštívila s mamkou její kamarádku. Na fotkách jsem s Kubíčkem, jejím čtyřletým synem. To, co tak upřeně pozoruju, je jogurt, na kterém si pochutnává. Já ho už v té době od mamky nedostávala, ale pořád na něj ne a ne zapomenout ... a najednou ho mám nadosah!
Foceno na farmě u babičky a dědy ... začalo být chladno, a tak mě babička oblékla do její košile. Když si pro mě mamka přijela, musela si mě vyfotit, jak jsem se jí líbila :o)

Doma ... mamka se mi někdy směje, že občas ležím jako mimino ... s nohama nahoru :o)
Když mamka byla v Chorvatsku, táta zavařoval okurky ... a vyfotil si to, aby se měl potom čím pochlubit. Je dobrej, co? Já mu pomáhala. Takže tady jsou:
To jsou taky fotky od taťky. Hezky si mě oblíkal a chodil se mnou po procházkách a po návštěvách :o)
I za tatínkovy péče jsem si užívala ve vaně. Párkrát jsme byli s taťkou se podívat za dědou na farmě. On byl totiž taky bez ženské ruky - babička byla s mamkou pryč :o)
V sobotu - den před maminčiným příjezdem z dovolené jsme s tatím byli i na pouti!
A pak jsme tam byli znovu v neděli, to už s mamkou.
Já ve vaně s vodou. To miluju ... a bohužel, je to většinou jen jednou denně :o(

Ale mamka mě tu vyfotila hlavně proto, že tu zrovna "medituju", jak s tátou říkají, když se upřeně koukám do jednoho místa, sevřu ruce buď takhle nebo je dám palce jedné ruky do pusy a nechci se hnout z místa ... a takhle se u toho tvářím ...
Venku v letních šatičkách, u dědy a doma v obýváku a v koupelně nedočkavá na koupání ... a tomu tátovi tak trvá a trvá :o)
Zde, po cestě k babičce si ze mě máma udělala modelku :o)
A tady čekám na dědečka z Rumunska. Přijel na oslavu taťkových narozenin.
No jo, to je on, děda!
A taky pár fotek z té oslavičky. Taťka to slavil ve velkým stylu, ty své kulatiny :o)
Mamka mě občas nutí, abych jedla sama ... ale to je taková otrava! Proč mě nemůže krmit pořád?!

Vlevo dole, to jsem v čekárně na mamografu, dělali mi tam sono štítné žlázy a prsíček ... prý mám nějaké rozházené hormony? Moc tomu nerozumím ... a ani nechci :o)
Abych nezapomněla, byl u nás na návštěvě taky Jiřík s maminkou. Tak jsme se zase vyblbli a mamky pokecaly :o)
Tady ty fotky nemám moc ráda. Maminka mě vyfotila těsně po epizáchvatu. Takhle vypadám ...
Ke konci srpna jsme s mamkou byly na návštěvě u Kubíčka - to je ten kluk z první fotky - a jeho maminky. Byly tam ještě dvě další máminy kamarádky s dětma. Pro mě tam teta vytáhla i deku, abych si měla kde hrát ...
Moc jsem se dětma nedružila a mamka měla trochu pokaženou náladu, že si dětí vůbec nevšímám, prý to v té školce asi bude katastrofa, něco takového mumlala, ale náhodou, je to tam super!
Blbinky s tátou. Na té fotce uprostřed, tam prosím spím ... normálně jsem takhle usnula a táta mě vyfotil :o)
Taky jsem byla nucená v létě, když bylo hezky, zkoušet chodit na záchod. Mamka mi navlíkla kalhotky. Když už nic, tak prý aby si moje prdka odpočinula na chvíli od plenek.
Strašně jsem se jí líbila jen tak v těch kalhotkách, bez plen ...
No, bylo to docela fajn, to neříkám ... ale než bych kvůli kalhotkám chodila na záchod - to si zase radši vezmu plenku. Je to moc práce!
Toto bylo po "meditaci" v koupelně. Nechci při tom nic dělat, ani se hýbat, tak mě mamka položila na zem pod umyvadlo, protože mě to chytlo, když jsem si ráchala ruce pod kohoutkem v tekoucí vodě.

Mamka má někdy strach, že to je nějaký druh záchvatu ... ale já myslím, že ne. Mně se zkrátka v tu chvíli nechce jen nic dělat, než se soustředit na své tělo, schoulit se do sebe a zpracovávat dojmy.
Dole pak pyžamová lejdy :o)
Posted by Picasa
Tak a to je konec mých letních zážitků ... možná nejsou všechny, ale aspoň pár jich mamka stihla vybrat :o)

Škoda že už jsou prázdniny fuč ... ale na druhou stranu, já jsem začala chodit do školky a to je pro mě novota veliká. Ale zatím mě to baví!!! Tak držte palce, ať to vydrží :o)

2 komentáře:

Andrea řekl(a)...

pěkná reportáž!

nikuliq řekl(a)...

Mala si krásne leto Ninuška. V škôlke ti moc moc držíme palčeky, aby si to zvládala ty, mamka aj asistentka; a hlavne, aby sa ti tam páčilo! ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...